Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej

ul. Górników 15 A, Krynica Morska 82-120

 

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej http://www.krynicamorska.naszops.pl/bip zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Treści niedostępne:

Nie wszystkie zamieszczone treści i dokumenty spełniają wymogi dostępności cyfrowej,

Zamieszczone zdjęcia i grafiki nie posiadają tekstu alternatywnego

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Agnieszka Murawska-Nikołajuk, adres poczty elektronicznej a.murawska@mops-krynicamorska.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 556202417. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek, w którym znajduje się biuro Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej posiada podjazd dla wózka inwalidzkiego. Po wcześniejszym  umówieniu terminu wizyty, istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego. Toaleta w Ośrodku przystosowana jest dla osób na wózkach inwalidzkich. Przy wejściu do budynku znajduje się dzwonek.

Informacje

Liczba wyświetleń: 459
Utworzono dnia: 07.04.2021

Historia publikacji

  • 07.04.2021 11:06, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności