Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Wolne stanowisko pracy- aspirant pracy socjalnej

Utworzono dnia 16.10.2017

 

OGŁOSZENIE

 

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej

 

OGŁASZA NABÓR NA ZASTĘPSTWO

 

NA STANOWISKO PRACY - ASPIRANT PRACY SOCJALNEJ

 

  • Stanowisko pracy: aspirant pracy socjalnej

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa

  • Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy

  • Termin podjęcia zatrudnienia: listopad 2017r.

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:

     

a) wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku pedagogicznym o specjalności pracownik socjalny, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i praca socjalna, praca socjalna i resocjalizacja, pedagogika opiekuńcza i socjalna, polityka społeczna, socjologia lub nauki o rodzinie, bądź wykształcenie średnie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

  • preferowane doświadczenie pracy na stanowisku administracyjnym,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku aspiranta pracy socjalnej,

  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie: w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno- skarbowe,

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej ( Dz.U. z 2017r. poz.1769,),

  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1257),

  • znajomość zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego i innych ustaw oraz rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego,

  • znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office, Windows oraz programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej),

  • nieposzlakowana opinia.

     

    b) wymagania dodatkowe :

  • cechy osobowości: komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, szacunek do drugiego człowieka, odporność na stres, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy,

  • umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,

  • samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność,

  • mile widziane prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji.

     

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • udzielanie informacji, wskazówek w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, rodzinom które dzięki tej pomocy byłyby zdolne samodzielnie rozwiązać problemy będące przyczyna trudnej sytuacji życiowej,

  • udzielanie klientom pełnej informacji o dostępnych formach pomocy,

  • współpraca i współdziałanie z innymi podmiotami specjalistycznymi w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych oraz łagodzenia ubóstwa,

  • zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań,

  • współpraca z innymi specjalistami w ramach potrzeb wynikających z pracy z klientem,

  • obsługa administracyjno - biurowa sekretariatu Ośrodka,

  • prowadzenie punktu kancelaryjnego,

  • nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej,

  • pomoc w prowadzeniu obsługi programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.

  • pomoc w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań z pomocy społecznej.

  • terminowe przekazywanie kompletnej dokumentacji do zatwierdzenia Kierownikowi,

  • współpraca z pozostałymi działami ośrodka,

  • prowadzenie dokumentacji związanej z usługami opiekuńczymi i specjalistycznymi usługami opiekuńczymi, w tym : ustalanie grafików pracy opiekunek, rozliczanie kart pracy opiekunek, ustalanie odpłatności za wykonywane usługi oraz wykonywanie zestawienie odpłatności u osób korzystających z tej formy pomocy,

  • prowadzenie dokumentacji, wydawanie skierowań związanej z przyjmowaniem i rozliczaniem artykułów żywnościowych dla podopiecznych ośrodka,

  • prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,

  • realizacja rządowego programu dla rodzin wielodzietnych poprzez przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny, wysyłanie zapotrzebowań i sprawozdań oraz gromadzenie niezbędnej dokumentacji KDR,

  • prowadzenie postępowań w sprawach świadczenia wychowawczego, przyjmowanie, rejestracja i przygotowywanie wniosków wraz z kompletem dokumentów, opracowywanie decyzji administracyjnej do świadczenia,

  • sporządzanie list wypłat oraz sprawozdań i wszelkich innych sprawa związanych z w/w świadczeniem,

  • obsługa programu komputerowego w zakresie świadczenia wychowawczego,

    zastępstwo na stanowisku pracy w czasie nieobecności pracowników z działu pomocy społecznej oraz wydziału świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,

  • współpraca z działem księgowości oraz świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych,

  • realizację innych zleconych zadań wynikających z działalności Ośrodka.

 

3. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV ( życiorys),

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) świadectwa pracy z poprzednich zakładów pracy,

e) dokument poświadczający posiadane wykształcenie,

f) inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności, opinie

i referencje,

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa

przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji

państwowych oraz samorządu terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów

lub za przestępstwa skarbowe,

h) zgoda na przetworzenie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla

potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji- zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia

1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn.zm.) oraz ustawą z

dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn.

zm.),

i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z

pełni praw publicznych,

j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracownika

socjalnego.

 

 

 

 

4. Określenie terminu, sposobu i miejsca złożenia dokumentów:

 

Oferty należy składać bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej

w Krynicy Morskiej, ul. Górników 15a w godz. 7.00- 15.00 z dopiskiem „ Nabór na

stanowisko aspiranta pracy socjalnej” w terminie do dnia 27 października 2017 roku.

Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620-24-17).

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy

ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.

 

 

 

Kierownik

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Agnieszka Murawska - Nikołajuk

 

 

INFOLINIA DLA SENIORÓW

SENIORZE!

MASZ WIĘCEJ NIŻ 70 LAT
I POTRZEBUJESZ WSPARCIA?

ZADZWOŃ NA INFOLINIĘ

22 505 11 11

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

GKRPA

Bezpieczeństwo seniorów

Wypożyczanie sprzętu dla niepełnosprawnych

Nieodpłatna pomoc prawna

Na terenie powiatu nowodworskiego funkcjonują 2 punkty, w których można skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej:

- ul. Warszawska 28B, 82-100 Nowy Dwór Gdańsk i- budynek Sądu Rejonowego w Malborku- I piętro - czynny od poniedziałku do środy w godzinach  9:00-13:00,

czwartek w godz. 11:30 - 15:30

piątek w godz. 9:00 - 13:00

- ul. Morska 11, 82-103 Stegna - budynek Domu Pomocy Społecznej "MORS"- czynny :

poniedziałek 15:30 - 19:30

wtorek, środa 13:30 - 17:30

czwartek 8:00 - 12:00

piątek 13:30 - 17:30

 

OGÓLNOPOLSKIE POGOTOWIE DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE "NIEBIESKA LINIA"

TEL. 800 12 00 02 INFOLINIA CZYNNA CAŁĄ DOBĘ

OGÓLNOPOLSKI TELEFON ZAUFANIA - UZALEŻNIENIA TEL. 800 199 990 TELEFON BEZPŁATNY, CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 16.00 - 21.00

TELEFON ZAUFANIA DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD CZYNNOŚCI. CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 17.00 - 22.00.STAWKA ZA POŁĄCZENIE WG TARYFY OPERATORA