Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY-INSPEKTOR

Utworzono dnia 12.08.2022

Kierownik  Miejskiego Ośrodka  Pomocy  Społecznej  w  Krynicy Morskiej

 

OGŁASZA  NABÓR  NA  WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

I.  Nazwa i adres  jednostki:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Górników 15a

82-120 Krynica Morska

 

II. Określenie stanowiska pracy :

Nazwa stanowiska pracy: INSPEKTOR 

Forma  zatrudnienia: umowa o pracę 

Wymiar etatu:  1/1 etat

Przewidywany termin zatrudnienia  :  WRZESIEŃ   2022 roku

 

III. Określenie wymagań  związanych ze stanowiskiem pracy:

      1.  Wymagania niezbędne:

a)  obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie :

  • posiada wykształcenie wyższe (ukończone lub w trakcie odbywania) o kierunku administracyjno-prawnym, ekonomicznym, pokrewnym  i co najmniej roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego  lub
  • wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,

c) posiadanie  zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

d) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

e) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

f) znajomość obsługi komputera,

g) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

     2. Wymagania dodatkowe.

a) znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 07 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy z dnia 04 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy z dnia 04 kwietnia 2014 r.  o ustaleniu wypłacie zasiłków dla opiekuna, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 25 lutego 1974 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 5 grudnia 2014 r.  o Karcie Dużej Rodziny, ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym, ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych, ustawa  z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne i   inne ustawy nakładające na Ośrodek Pomocy Społecznej na wykonywanie zadań i przepisów wykonawczych do tych ustaw,

b) preferowane wykształcenie na kierunku: administracja, prawo,

c) biegła obsługa pakietu Ms Office;

d) znajomość oprogramowania komputerowego do obsługi świadczeń  i dodatków,

e) umiejętność pracy w zespole,

f) wysokie umiejętności komunikacyjne,

g) samodzielność, zaangażowanie, obowiązkowość, rzetelność, punktualność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.

IV. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

a) przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do dodatków mieszkaniowych, energetycznych i węglowych, dodatku osłonowego oraz inne wynikające z zadań na stanowisku pracy w tym ustalanie dochodów osób ubiegających się o wypłatę świadczeń oraz udzielanie informacji dotyczących w/w  świadczeń, 

b) przyjmowanie wniosków i rozliczanie  świadczeń dla cudzoziemców  ( obywateli Ukrainy),

c) prowadzenie postępowania w tym administracyjnego w zakresie świadczeń  i przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich innych pism w zakresie wypłacanych  świadczeń  oraz dodatków,

d) przygotowywanie list wypłat świadczeń  oraz prowadzenie postępowania dotyczącego nienależnie pobranych świadczeń, egzekwowanie tychże świadczeń oraz przedkładanie prawomocnej decyzji nakazującej zwrot Głównemu Księgowemu,

e) terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń  oraz dodatków  w tym  w formie  elektronicznej,

f) prowadzenie teczek rzeczowych świadczeniobiorców,

g) wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydania decyzji lub przeprowadzenia postępowania w sprawach ustalenia prawa do świadczeń,

h) przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,

i) współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, sądami, urzędami, instytucjami
 i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne,

 j) prowadzenie ewidencji  oraz rejestrów wypłaconych świadczeń i dodatków.

V. Wymagane dokumenty.

a) list motywacyjny,

b) życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,

c) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,

d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia ( oryginały do wglądu ),

e) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,

f) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

h) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i) opinie, referencje,

j) oświadczenie o zgodzie na  przetworzenie danych osobowych  kandydata  zawartych,  w ofercie pracy  dla  potrzeb  niezbędnych do  realizacji  procesu rekrutacji -  zgodnie        z Rozporządzeniem  Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia    2016r.  w sprawie     ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych   osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy   95/46/WE (Dz. Urz. UE L119/1 z 4.5.2016 r.),

k) dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  na stanowisko Inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia  2016r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych   osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy   95/46/WE (Dz. Urz. UE L119/1z 4.5.2016 r.).

VI.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, praca na dokumentach w biurze usytuowanym w budynku Miejskiego  Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej  na parterze. Praca w wymiarze 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku, 40 godzin tygodniowo. Budynek  jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 Przed zawarciem umowy  o pracę kandydat będzie  zobowiązany  do przedłożenia zaświadczenia o  niekaralności.

 

VII. Wymiar czasu pracy:  1/1 etat.

 

 VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

a) wymagane dokumenty aplikacyjne - oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową  w terminie: do  26 sierpnia  2022 r. do godz. 14.00 na adres:

Miejskiego  Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej  ul. Górników 15a

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

"Konkurs na stanowisko Inspektora  w Miejskim  Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej ". 

b) decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Miejskiego  Ośrodka Pomocy Społecznej   w Krynicy Morskiej . Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,

c) kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą dokumenty.

d) konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo:

etap I - spełnienie warunków formalnych;

etap II - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.

IX.  Dodatkowe informacje:

 

Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach  będą umieszczone za stronie internetowej     Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej  www.krynicamorska.naszops.pl oraz   w Biuletynie Informacji Publicznej  i  na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.

Dokumenty  osób, które  wezmą udział  w procesie rekrutacji  będą przechowywane, zgodnie z  instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie  zostaną  przekazane do archiwum zakładowego. 

 Dodatkowe informacje  można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17).

Informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z zgodnie  z Rozporządzeniem  Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia  2016r.  w sprawie     ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych   osobowych   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE (Dz. Urz. UE L119/1 z 4.5.2016 r.)   w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

 

 

                                                                                                        Kierownik

                                                                                    Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej                                  

                                                                                        Agnieszka Murawska - Nikołajuk

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

GKRPA

Nieodpłatna pomoc prawna

Na terenie powiatu nowodworskiego funkcjonują 2 punkty, w których można skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej:

- ul. Warszawska 28B, 82-100 Nowy Dwór Gdańsk i- budynek Sądu Rejonowego w Malborku- I piętro - czynny od poniedziałku do środy w godzinach  9:00-13:00,

czwartek w godz. 11:30 - 15:30

piątek w godz. 9:00 - 13:00

- ul. Morska 11, 82-103 Stegna - budynek Domu Pomocy Społecznej "MORS"- czynny :

poniedziałek 15:30 - 19:30

wtorek, środa 13:30 - 17:30

czwartek 8:00 - 12:00

piątek 13:30 - 17:30

 

OGÓLNOPOLSKIE POGOTOWIE DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE "NIEBIESKA LINIA"

TEL. 800 12 00 02 INFOLINIA CZYNNA CAŁĄ DOBĘ

OGÓLNOPOLSKI TELEFON ZAUFANIA - UZALEŻNIENIA TEL. 800 199 990 TELEFON BEZPŁATNY, CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 16.00 - 21.00

TELEFON ZAUFANIA DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD CZYNNOŚCI. CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 17.00 - 22.00.STAWKA ZA POŁĄCZENIE WG TARYFY OPERATORA